First message!

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste berichtje naar jullie, spannend! Ik ben Eva en houd ontzettend veel van eten, koken en alles wat daar bijkomt (behalve de keuken schoonmaken dan, haha). Ik ben eigenlijk al heel lang geïnteresseerd in voeding, al weet ik niet precies hoeveel jaar het mij nu bezig houd. Wel weet ik dat het me met de jaren steeds méér interesseert en daarom werd het tijd voor een blog! Wat mij het meest interesseert aan voeding is denk ik de invloed op onze gezondheid.

Ik zal jullie iets vertellen over mezelf. Ik ben 19 jaar en studeer iets wat alles te maken heeft met eten, namelijk Voeding en Diëtetiek (verrassend maar niet heus). Ik wil schrijven over voeding en laten zien dat gezond eten lekker is en niet ingewikkeld hoeft te zijn.  Ook wil ik recepten delen over van alles en nog wat. Ik houd van gezond eten, omdat ik me daardoor goed voel, maar ik vind ook dat je jezelf best kunt trakteren op iets lekkers, daar is niets verkeerds aan. Want hey, soms heb je gewoon een rot dag en kun je dat lekkere stukje taart niet laten staan of dat stukje chocolade waar je de hele dag al trek in had. Ik vind dat dat wel eens mag, als je er maar bewust van bent dat het niet een gewoonte wordt ;).

Ik zal snel meer delen, so keep posted! 🙂

Love, Eva

Geef een reactie

